Fotootjes van de eerste ‘werkendag’ in Château Vélo

14 september 2006

Château Vélo - Het Klein Verzet

Twee krakers druk bezig met opzoekwerk in de achtergebleven archieven / te poseren voor een persfoto*

(* schrappen wat niet past)

 

Château Vélo - Het Klein Verzet

De balzaal nu dat er na ettelijke jaren duisternis terug licht binnenvalt. (Muren & vloer, herstelt u!)

 

Château Vélo - Het Klein Verzet

Waarom ook krakers tetanus-spuitjes nodig hebben… / Bewijs van noeste arbeid in combinatie met verroeste nagels.

 

Château Vélo

Kuissmurfkraker

 

Château Vélo - Het Klein Verzet

Eén spandoek zegt meer dan duizend blog-postings?

 

Château Vélo - Het Klein Verzet

Een uiterst zeldzame vierkanthoofd-kraker in gezelschap van twee meer doorsnee krakers.

 

Château Vélo - Het Klein Verzet

Silhouette-kraker met liggende staande spiegel.

 

Château Vélo - Het Klein Verzet

IJdelheid (Is het trouwens al iemand opgevallen dat de kleur van onze tekst op het spandoek PERFECT bij de deurverf enzo gaat? Esthetisch verantwoord kraken.)

 

Château Vélo - Het Klein Verzet

‘ons’ Château Vélo

4 Reacties to “Fotootjes van de eerste ‘werkendag’ in Château Vélo”

  1. ocean Says:

    geweldig initiatief, maar dat vertelde ik daarstraks al live.
    bewonder jullie moed.
    super!!!!!!!


  2. Beste,

    Prachtig ontwerp van een site. Over de inhoud mag ik me journalistiek niet uitspreken, maar ik schreef de artikelen voor http://vansantkarel.be dus je begrijpt me best.

    Ik verwijs straks ook naar jullie site!

    Blijf jong in elk geval en dank je om dit prachtige bouw in ere te herstellen. De juridische verkoop is totaal ongeldig, en ik ben zeker dat de echte eigenaars (de NV die op de site vermeld staat) daar ook blij mee zijn in afwachting van gerechtigheid.


  3. Hallo, we zijn nu julie 2008, dus ondertussen 8 jaar aan het procederen tegen ons onterecht en opgezette falissement door de bouwfraude sinds 1991 spannen die ons in om ons van de markt te verwijderen doordat mijn broers te hanrd en te goed werkte aan redelijke matige prijzen waarvan ze zelf niet rijk hoefde te worden omdat ze het werk graag deden en het hun leven was.Nu hebben ze dus geen leven meer, en ik kan het weten, alles werd hun afgenomen door consulaire rechters aannnemers zoals Deckx Dessel Dhr Van Den Briel die de BVBA Vansant in faling verklaarde voor 30.000 Bfr waarvan een rekening door de 2 toenmalige mannelijke bedienden was achter gehouden mede in opdracht van de bouwmafia voor wie zij werkte en niet voor mijn broers.Nu snap ik waarom een van hen dagelijks zijn prulle transistor radiootje naar huis mee nam en weer mee terug bracht, ook snap ik nu waarom ze hun burelen voor Karel en Jef afsloten, tot ik er kwam en ze ze op mijn comando open moesten laten.
    Nu snap ik ook waarom, mn broer had zelf zn boormachiene ontworpen en gebouwd waarop hij een patent had, en dat machine moest de concurentie willens nillens in hun handen krijgen, dat is hen dus nu gelukt, met de medewerking van de consulaire rechters aannemers concurenten zoals Droogmans uit Dessel, Van Houd uit Oevel Westerlo die ondertussen met de machienes weg is van mn broers, gratis voor niets dan alleen een vonnis opmaken vermits Dhr Lenaerts van Van houd ook consulaire rechter is in Turnhout was dat niet moeilijk om zn zin te verkrijgen.
    De curatoren die in de jaren vanaf 1992 bij het eerste opgezette faill van Vanco zouden worden aangesteld, waren reeds bekend in 1991, die bewijzen heb ik gevonden op papier, daarna kwam in 1995 de BVBA Vansant, dan de NV All-Mix beton en Bronfec NV en Sant Boringen & co NV doordat ze mn broers in bende zonder geld zette door de betalingen tegen te houden aan mn broers zoals bv Mechelen Leest voor wegen werken, die hebben tot op heden nog steeds niets betaald, en van Aarschot e.a. hebben de concurentie ervoor gezorgd dat zij met de gelden konden gaan lopen waar mn broers voor hadden gewerkt, bv Lintzen bv, en Van Lee, beide nederland afkomstige bedrijven.
    Op het papier van 1991 stond eveneens het faillissement van de NV Vansant & Consoorten vermeld met hun Curator Van Deun Anne-marie uit Oud-Turnhout en met de datum van opgezette faling er op namelijk 26.07.2000, curator waarvan we ondertussen weten dat ze 8 jaar een valse naam gebruikte in al haar schrijven, besluiten, betekeningen enz enz, en ze een reeks van verschillende handtekeningen hanteerde in deze 8 jaar, alhoewel ze politie rechter is te Turnhout, evenals curator Vandecruys Tom uit Geel een vals ongeldig handteken gebruikt al die jaren of niet tekend en dus al zijn stukken zijn eveneens ongeldig volgens de faill wet, zo ook de curator van de NV Sant-Boringen Dhr Van Rompaey uit Westerlo een vals handteken zet, of niet ondertekend wat ook de ongeldigheid tot gevolg heeft.
    Ok was er geen staking van betaling vast gesteld met Arrest A/00/217 en Vandecruys had dat in het Staatsblad moeten bekend maken wat hij natuurlijk vertikte.
    Ook hebben ze de volledige boekhoudingen van alle firma s laten verdwijnen en beschuldigen ze ons dat ze niets krijgen, terwijl ze zelf beslag legde op alles december 2000 en mn broer op straat zette die zich van geen kwaad was bewust, het enige wat hij nog had was mijn papegaai, mensen uit de buurt zullen dit zeker hebben zien gebeuren.
    Smerig vind ik alles wat ze hen hebben aangedaan, en ondertussen hebben de curatoren alles gestolen en verkocht aan hun vriendjes voor een appel en een ei om de NV als onvermogend voor te stellen terwijl die een vermogen had van 133.000.000.-, en mijn broers werden door de curatoren en de rechters in de dadbladen afgeschilderd als dieven en criminelen en gekken, en zonder inkomen gezet, terwijl ze zelf de criminelen zijn, k vind het erg dat een krant zomaar schrijft zonder de 2 te horen, zelfs de rechtbank mag niet meer geloofd worden, da
    Tot mn laatste snik zal ik mij tegen dit onrecht blijven verzetten, dat heb ik mij voorgenomen de dag van hun onterecht en opgezet faillissement van hun bedrijf zonder schulden, zonder ongedekte cheques of wissels, zonder staking van betaling enz enz tegen alle wetten in, zelfs de Grondwet werd voor hen uitgeschakeld om hen te kunnen uitverkopen op basis van niets dan lucht.
    De bankunie die een valse schuldvordering had ingediend van 60 miljoen hebben we ondertussen gewonnen, en verder hebben we de valse schuldvorderingen ook reeds verwijderd gekregen zoals deze van VERHEYE BVBA uit Diksmuide en deze van V-Boringen uit Diksmuide en deze van Harberink Gerrit Jan en zijn vrouw Alida De Vries uit Hamont Achel die valse hypotheekaktes hadden opgemaakt via Curaçao met de medewerking van kantoor Notaris Bogaert uit Geel die ondertussen zn zaak gauw heeft overgegeven aan een derde terwijl zijn zoon ook notaris was en deze jongen nu in Antwerpen is gaan wonen, en onze gelden van alle verkopen zijn bij het kantoor Coppens uit Vosselaar, maar hijzelf beweerd van niet, zn de curatoren Van Deun Anne-marie en Vandecruys Tom weten ook van geen geld, hij rijdt wel met een dikke volvo van miljoenen terwijl hij onze gronden aan garage Van Houd uit Geel beloofde, wie zal die wagen hebben betaald denk je, maar wij rijden met een versleten nissan, maar hij is tenminste door ons betaald en niet gestolen van anderen.
    Zo dat was het voor vandaag, als er mensen zijn die dit aan ministers kunnen doorsturen van mij mag het, en liefst ook aan kranten, zelfs in het buitenland.!!

  4. voorlopig geen naam Says:

    Beste,

    Ik begrijp uw frustratie, ik ben op dezelfde manier opgelicht….

    Maar jullie slaan de bal voor een groot stuk mis. De mensen die hier achter zaten en de touwtjes in handen hadden waren Verhoeven Rene (mislukte Rechter )in de Rechtbank van Koophandel in Turnhout en zijn kompaan (Half opgevoede revisor) Els Schenkels uit Oud-Turnhout.


Plaats een reactie